
آموزش جامع سیستم مدیریت موتور و سوخت رسانی ایران خودرو و سایپا
آموزش جامع سیستم مدیریت موتور و سنسورها و عملگرهای خودرو
مدرس دوره : روح الله حیدری
تعداد ویدیوها : 263
مدت زمان دوره : 62 ساعت و 20 دقیقه
سطح دوره : مبتدی، متوسط تا پیشرفته
تاریخ آخرین بروزرسانی : بهار 1404
قیمت : 12,750,000 تومان
قیمت با احتساب 60% تخفیف : 5,100,000 تومان
خرید و دسترسی به این دوره آموزش مجازیکاربر گرامی، برای مشاوره، پشتیبانی و خرید کارت به کارت با شماره 09352199292 تماس بگیرید.
پشتیبانی VIP و پاسخ به سوالات دانشجویان و پشتیبانی فنی توسط استاد پس از قبولی در آزمون دوره
صدور لایسنس و دسترسی آنی به دوره و پیوست های آن پس از خرید
دسترسی به بروزرسانی های دوره و مطالب جدید اضافه شده در آینده بدون نیاز به هزینه مجدد
بعد از خرید دوره چطور دوره خودم را ببینم ؟
بعد از خرید دوره، لایسنس و دسترسی به دوره بلافاصله بصورت خودکار برای شما فعال می شود و شما میتونید با مراجعه به بخش پرونده و تنظیمات کاربری به دوره دسترسی داشته باشید، دوره را هم می توانید روی وب سایت مشاهده کنید هم روی نرم افزار اسپات پلیر، درصورت مشاده روی وب سایت نیازی به وارد کردن لایسنس نیست، درصورت تمایل برای مشاهده در نرم افزار اسپات پلیر لایسنس برای شما در پرونده کاربری قرار داده شده است و میتوانید در اسپات پلیر وارد کنید.
دوره های آموزشی آپدیت هم میشوند ؟
بله دوره ها در طول زمان بروزرسانی می شوند و بروزرسانی ها بصورت خودکار و رایگان برای شما اضافه خواهند شد.
آیا امکان مشاهده دوره ها روی لپ تاپ و گوشی هست ؟
بله، اما لایسنس و دوره شما روی یک گوشی و یک لپ تاپ هم زمان قابل دسترس خواهد بود. (توجه داشته باشید دو موبایل یا دو لپ تاپ هم زمان امکان ندارد، درمجموع دو دستگاه می توانند از یک لایسنس استفاده کنند.)
درصورت ایجاد مشکل مانند مفقودی لپ تاپ یا موبایل چگونه مجدداً به دوره دسترسی داشته باشم ؟
درصورت بروز مشکل با پشتنیبانی شرکت تماس بگیرید تا پس از احراز هویت نسبت به صدور لایسنس مجدد و انقضای لایسنس قبلی برای شما اقدام کنند.
ایا لایسنس ها یا دوره زمان دار هستند ؟
خیر دسترسی شما به دوره دایمی است و محدودیت زمانی ندارد.
بعد از خرید دوره چطور به فایل های پیوست مانند نقشه ها و مستندات دسترسی داشته باشم ؟
در صفحه هر دوره در بخش ضمیمه ها و فایل های پیوست
آیا می توانم با شماره ای جز شماره ای که خرید دوره رو انجام دادم دوره را ببیبنم ؟
کلیه سوابق، دوره ها و خرید ها و ... صرفاً بنام شماره موبایل ثبت شده کاربر هستند، درصورت تغییر شماره باید با پشتیبانی تماس بگیرید تا پس از احراز هویت نسبت به تغییر شماره موبایل کاربر شما اقدام کنند.
آیا برای دیدن دوره همیشه باید اینترنت متصل باشد ؟
درصورت مشاهده روی وب سایت نیاز به دسترسی به اینترنت دارید، درصورت استفاده از اسپات پلیر در صورتیکه یکبار ویدیو را دیده باشید، ویدیو روی سیستم شما دانلود شده و دفعات بعد می توانید مجدداً بدون اتصال به اینترنت ویدیو را مشاهده بفرمایید.
آیا می توانم دوره آموزشی رو روی فلش یا سی دی داشته باشم ؟
خیر، شیوه دسترسی به دوره ها صرفاً از طریق وب سایت یا نرم افزار اسپات پلیر است.
نرم افزار اسپات پلیر رو از کجا نصب کنم ؟
آیا دوره پشتیبانی فنی و آموزشی و پاسخ به سوالات دانشجویان را شامل می شود ؟
بله، پس از خرید دوره و شرکت در آزمون آن امکان ثبت سوالات فنی و دریافت پشتیبانی از طرف استاد برای شما فعال می شود.
مقدمات و معرفی دوره[ 00:15:20 ]
چرا باید برق خودرو یاد بگیریم؟[ 00:09:33 ]
الکتریسیته چیست؟[ 00:08:12 ]
اصول جریان الکتریکی[ 00:03:06 ]
تقسیم بندی مواد از نظر عبور جریان الکتریسیته[ 00:09:00 ]
مفهوم ولتاژ و شدت جریان[ 00:11:18 ]
مفهوم مقاومت و انواع آن[ 00:46:52 ]
قانون اهم[ 00:37:36 ]
مفهوم خازن و انواع آن[ 00:28:37 ]
مفهوم دیود و کاربرد آن[ 00:45:55 ]
مدار چیست انواع مدارات الکتریکی[ 00:52:21 ]
سوییچ چیست و کابرد سوییچ و انواع آن[ 00:35:15 ]
سوییچ های وابسته به فشار و انواع آن[ 00:07:27 ]
مقدمات و مبانی رله[ 00:41:23 ]
نحوه عملکرد[ 00:41:23 ]
مدار رله با تحریک مثبت و خروجی مثبت[ 00:19:25 ]
انواع رله با کارایی خاص[ 00:16:10 ]
انواع رله الکترونیکی (ترانزیستورها)[ 00:46:54 ]
انواع جریان الکتریکی (AC-DC)[ 00:25:18 ]
فصل دوم : مبانی مکانیک خودرو
مقدمات مبانی مکانیک خودرو[ 00:16:10 ]
سیکل کاری موتور چهار زمانه[ 00:23:49 ]
نکات تکمیلی سیکل کاری موتور[ 00:09:23 ]
انواع چیدمان سوپاپ ها[ 00:12:54 ]
فیلرگیری یا تنظیم لقی سوپاپ ها[ 00:42:33 ]
مدار روغن کاری و مدار سیستم خنک کاری[ 00:06:12 ]
معرفی موتورهای نصب شده بر روی محصولات داخلی[ 00:22:40 ]
فصل سوم : مبانی ایسیو
مقدمات مبانی ایسیو[ 00:24:40 ]
معرفی نرم افزار ایسیو[ 00:22:02 ]
مفهوم فلش و دانلود ایسیو[ 00:39:15 ]
مفهوم تبدیل و ریمپ ایسیو[ 00:25:29 ]
مدارات منفی یا تغذیه های منفی ایسیو[ 00:25:04 ]
مدارات تغذیه مثبت ایسیو[ 00:11:33 ]
وظیفه ایسیو بعد از روشن شدن[ 00:11:10 ]
ساختار کلی ایسیوها[ 00:17:23 ]
کانکتور اوبیدی[ 00:26:12 ]
معرفی انواع ایسیوهای نصب شده برروی محصولات داخلی[ 00:32:49 ]
فصل چهارم : مبانی نقشه خوانی خودرو
مقدمات مبانی نقشه خوانی خودرو[ 00:12:32 ]
اصول نقشه خوانی خودرو[ 00:30:04 ]
مبانی نقشه خوانی ایرانخودرو[ 00:25:02 ]
بررسی اولیه نقشه های محصولات ایرانخودرو[ 00:24:55 ]
بررسی اولیه نقشه های محصولات ایرانخودرو (2)[ 00:19:22 ]
نحوه خواندن جدول اینترکانکتورها[ 00:13:10 ]
مبانی نقشه خوانی پژو/سیتروئن[ 00:22:45 ]
بررسی اولیه نقشه با استاندارد پژو / سیتروئن[ 00:07:11 ]
بررسی اولیه نقشه با استاندارد پژو / سیتروئن (2)[ 00:12:08 ]
مبانی نقشه خوانی محصولات سایپا[ 00:12:37 ]
بررسی اولیه نقشه های محصولات سایپا[ 00:14:44 ]
آشنایی با کانکتورها و اینترکانکتورها[ 00:32:56 ]
سوکت شناسی[ 00:21:02 ]
فصل پنجم : مبانی سنسورها و عملگرها
مقدمات سنسورها و عملگرها[ 00:15:53 ]
سنسورهای سیستم سوخت رسانی انژکتوری[ 00:06:37 ]
عملگرهای سیستم سوخت رسانی[ 00:06:21 ]
انواع سنسورهای سیستم سوخت رسانی از لحاظ نحوه عملکرد[ 00:09:45 ]
انواع سیگنال سنسورها[ 00:09:37 ]
فصل ششم : سنسورها
بخش اول : سنسور دور موتور
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:23:56 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:35:58 ]
تست اهمی سنسور دور موتور[ 00:06:49 ]
تست اهمی سنسور دورموتور روی خودرو[ 00:09:48 ]
شبیه سازی و تست سیمکشی سنسور دور موتور با مولتی پراب[ 00:06:14 ]
پارامترخوانی سنسور دورموتور با دستگاه دیاگ[ 00:05:07 ]
عیب یابی سنسور دورموتور با دستگاه اسیلوسکوپ[ 00:05:10 ]
بخش دوم :سنسور میل سوپاپ
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:26:59 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:50:04 ]
تست و عیب یابی سنسور میل سوپاپ با تست لامپ[ 00:06:31 ]
شبیه سازی و تست سیمکشی سنسور میل سوپاپ با مولتی پراب[ 00:06:37 ]
عیب یابی سنسور میل سوپاپ با دستگاه اسیلوسکوپ[ 00:03:13 ]
بخش سوم : سنسور موقعیت دریچه گاز
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:14:52 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:30:44 ]
تست اهمی سنسور موقعیت دریچه گاز با مولتی متر[ 00:08:53 ]
تست ولتاژی سنسور موقعیت دریچه گاز با مولتی متر[ 00:10:22 ]
شبیه سازی و تست سنسور موقعیت دریچه گاز با مولتی پراب[ 00:04:52 ]
عیب یابی سنسور موقعیت دریچه گاز با اسیلوسکوپ[ 00:03:23 ]
پارامترخوانی سنسورموقعیت دریچه گاز با دیاگ[ 00:07:02 ]
بخش چهارم : سنسور دریچه گاز و پدال گاز
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:37:32 ]
مدار چپ گرد و راست گرد[ 00:10:17 ]
علائم خرابی ، ایرادات شایع، عوامل تاثیرگذار[ 00:28:19 ]
تفاوت سنسورهای پدال گاز از لحاظ تعداد سیم و نمودار سیگنال پدال و دریچه گاز[ 00:15:06 ]
دو کد خطای مهم در پدال و دریچه گاز برقی در ایسیو ایزیو و EZU[ 00:14:52 ]
ایراد گاز نخوردن و کارکردن همزمان فن ( ایسیو Valeo J34)[ 00:06:50 ]
گاز نخوردن ناگهانی در تارا و 207 با موتور TU5-PLUS[ 00:09:20 ]
شبیه سازی و تست سیمکشی سنسور با مولتی پراب[ 00:08:21 ]
عیب یابی سنسور دریچه گاز و پدال گاز با اسیلوسکوپ[ 00:03:02 ]
پارامترخوانی سنسور دریچه گاز و پدال گاز با دیاگ[ 00:09:19 ]
بخش پنجم : سنسور کیلومتر
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:16:04 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:27:52 ]
تفاوت مهم سنسور کیلومتر در ایرانخودرو و سایپا[ 00:02:51 ]
عیب یابی صفر تا صد سنسور کیلومتر روی خودرو[ 00:22:44 ]
عیب یابی با پارامترخوانی و با اسیلوسکوپ[ 00:01:56 ]
بخش ششم : سنسور های ABS
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:11:17 ]
روند عیب یابی کارنکردن کیلومتر[ 00:13:48 ]
بخش هفتم : سنسور دمای آب
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:14:46 ]
مدار سیگنال سنسور دمای در ایسیو[ 00:04:16 ]
علائم خرابی ایرادات شایع عوامل تاثیرگذار[ 00:32:06 ]
تست اهمی سنسور دمای آب[ 00:04:13 ]
تست ولتاژی سنسور دمای آب[ 00:06:32 ]
شبیه سازی و تست سیمکشی با مولتی پراب[ 00:05:27 ]
پارامترخوانی سنسور دمای اب با دستگاه دیاگ[ 00:07:34 ]
بخش هشتم : سنسور مپ
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:18:06 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:47:25 ]
بررسی سنسور مپ در نقشه[ 00:02:51 ]
مدار سیگنال سنسور مپ در ایسیو[ 00:03:05 ]
تست ولتاژی سنسور مپ با مولتی متر[ 00:07:38 ]
شبیه سازی و تست سنسور مپ با مولتی پراب[ 00:04:32 ]
عیب یابی سنسور مپ با اسیلوسکوپ[ 00:03:03 ]
پارامترخوانی سنسور مپ با دیاگ[ 00:09:05 ]
بخش نهم : سنسور تی مپ
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:11:07 ]
علائم خرابی ؛ ایرادات شایع ؛ عوامل تاثیرگذار[ 00:07:05 ]
شبیه سازی و پارامترخوانی سنسور تی مپ با مولتی پراب[ 00:05:43 ]
شبیه سازی و عیب یابی سنسور دمای هوا با اسیلوسکوپ و دیاگ[ 00:02:00 ]
بخش دهم : سنسور اکسیژن
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:37:23 ]
بررسی سنسور اکسیژن در نقشه[ 00:05:59 ]
علائم خرابی ، ایرادات شایع، عوامل تاثیرگذار قسمت اول[ 00:35:03 ]
علائم خرابی ، ایرادات شایع، عوامل تاثیرگذار قسمت دوم[ 00:24:35 ]
علائم خرابی ، ایرادات شایع، عوامل تاثیرگذار قسمت سوم[ 00:11: 57]
بررسی سنسور اکسیژن دوم[ 00:18:42 ]
شبیه سازی و تست سیمکشی با مولتی پراب[ 00:07:23 ]
پارامترخوانی سنسور اکسیژن با دیاگ[ 00:09:02 ]
عیب یابی سنسور اکسیژن با اسیلوسکوپ[ 00:04:06 ]
بخش یازدهم : سنسور ناک
نام سنسور / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت/محل قرارگیری[ 00:09:09 ]
علائم خرابی ، ایرادات شایع، عوامل تاثیرگذار[ 00:09:54 ]
عیب یابی سنسور ناک با اسیلوسکوپ[ 00:01:27 ]
فصل هفتم : سوئیچ ها
بخش اول: سوئیچ پدال ترمز
نام سوییچ / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت[ 00:18:15 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه[ 00:17:59 ]
بررسی کد خطای P0540[ 00:09:07 ]
مدار فشنگی ترمز BLS تارا اتوماتیک[ 00:18:34 ]
مدار چراغ ترمز عقب 206 اکوماکس کروز[ 00:11:00 ]
تجربیات واقعی ایرادات سوییچ پدال ترمز[ 00:16:48 ]
عیب یابی روی خودرو[ 00:05:55 ]
بخش دوم : سوئیچ پدال کلاچ
نام سوییچ / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت[ 00:08:53 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه[ 00:09:47 ]
عیب یابی روی خودرو[ 00:03:51 ]
بخش سوم : میکرو سوئیچ فرمان هیدرولیک
نام سوییچ / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت[ 00:13:47 ]
تجربیات واقعی ایرادات میکروسوییچ فرمان هیدرولیک[ 00:06:13 ]
عیب یابی با لامپ تست روی خودرو[ 00:07:59 ]
عیب یابی با مولتی متر[ 00:01:40 ]
بخش چهارم : سوئیچ اینرسی
نام سوییچ / نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت[ 00:11:25 ]
تجربیات واقعی ایرادات سوییچ اینرسی[ 00:09:40 ]
عیب یابی روی خودرو[ 00:01:36 ]
فصل هشتم : عملگر ها
بخش دوم : رله دوبل
نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت / انواع[ 00:17:15 ]
بررسی رله دوبل در نقشه[ 00:09:11 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه[ 00:12:15 ]
تست عملی روی خودرو[ 00:03:32 ]
بخش سوم : پمپ بنزین
نحوه عملکرد / وظیفه / پین اوت / انواع[ 00:24:52 ]
رگولاتور فشار سوخت[ 00:18:56 ]
نوع دوم ریل سوخت (مدار سوخت)[ 00:07:53 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (1)[ 00:25:48 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (2)[ 00:21:17 ]
اندازه گیری فشارسوخت با ابزار[ 00:20:55 ]
پارامترخوانی با دیاگ[ 00:03:10 ]
تست عملگر با دیاگ[ 00:04:09 ]
بخش چهارم : انژکتور
نحوه عملکرد / وظیفه / انواع / پین اوت[ 00:35:09 ]
انواع سیستم پاشش سوخت[ 00:24:28 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (1)[ 00:14:26 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (2)[ 00:39:54 ]
عیب واقعی انژکتور در خودروی تارا[ 00:10:50 ]
بررسی سوزن انژکتور در نقشه[ 00:04:36 ]
نکات تئوری شستشوی انژکتور[ 00:30:25 ]
تست مقدار مقاومت با مولتی متر[ 00:09:11 ]
تست با لامپ تست[ 00:15:08 ]
عیب یابی انژکتور با اسیلوسکوپ[ 00:14:46 ]
پارامترخوانی انژکتور با دیاگ[ 00:10:15 ]
تست عملگر انژکتور با دیاگ[ 00:08:22 ]
شستشوی عملی با انژکتورشور[ 00:40:45 ]
بخش پنجم :مخزن و شیر برقی کنیستر
نحوه عملکرد / وظیفه / انواع / پین اوت[ 00:12:45 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه[ 00:29:13 ]
عیب یابی روی خودرو[ 00:03:11 ]
بخش ششم : کوئل و سیستم جرقه
مقدمات و اجزای سیستم جرقه زنی[ 00:06:23 ]
نحوه عملکرد و وظیفه کوئل[ 00:14:25 ]
وایر و شمع[ 00:07:38 ]
انواع کوئل ها و پین اوت[ 00:11:17 ]
خرابی شمع و فیلر شمع[ 00:26:37 ]
وایرها و عیوب مربوطه[ 00:08:00 ]
سیستم دفیا[ 00:06:53 ]
بررسی مدارات کوئل در نقشه[ 00:08:56 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (1)[ 00:03:03 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (2)[ 00:40:07 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (3)[ 00:23:42 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاهی درموتورهای TU5 و EF7[ 00:29:39 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (4)[ 00:19:55 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (5)[ 00:22:40 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (6)[ 00:11:18 ]
عدم احتراق در اثر روغن ریزی موتور TU5[ 00:07:45 ]
خرابی مقاومت فیدبک در ایسیو زیمنس CGD[ 00:09:05 ]
تست مقاومتی کوئل[ 00:19:38 ]
تست سیمکشی کوئل با تست لامپ[ 00:10:07 ]
تست عملگر کوئل با دیاگ[ 00:03:46 ]
پارامترخوانی کوئل با دیاگ[ 00:08:13 ]
تست سیستم دفیا با اسیلوسکوپ[ 00:05:52 ]
بخش هفتم : استپرموتور
نحوه عملکرد / وظیفه / انواع / پین اوت[ 00:16:27 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (1)[ 00:06:53 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (2)[ 00:09:12 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (3)[ 00:44:15 ]
ضعف تغذیه در ایسیو زیمنس و ایراد استپرموتور[ 00:07:11 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (4)[ 00:14:22 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه (5)[ 00:13:52 ]
عیب یابی نشتی هوا روی خودرو[ 00:18:59 ]
تست سیمکشی و بررسی پین اوت[ 00:13:59 ]
بررسی ارتباط بین ولتاژ باطری و استپر موتور در دیاگ[ 00:34:01 ]
پارامترخوانی با دیاگ[ 00:07:09 ]
تست عملگر با دیاگ[ 00:03:58 ]
بخش هشتم : فن ، رله فن و مقاومت فن
اجزای سیستم خنک کاری موتور[ 00:08:43 ]
فن ، مقاومت فن ، رله فن ، یونیت فن[ 00:19:57 ]
بررسی ساده ترین مدار فن[ 00:05:44 ]
فیدبک در مدار فن[ 00:13:09 ]
مدار سیستم فن با یک موتور و دو رله[ 00:04:10 ]
مدار سیستم فن با دو موتور فن و سه رله[ 00:05:51 ]
برسی نقشه فن با یک موتور و دو رله[ 00:18:19 ]
عیب یابی عملی فن 206[ 00:38:36 ]
بررسی نقشه فن با دو موتور و سه رله (دورکند)[ 00:25:37 ]
بررسی نقشه فن با دو موتور و سه رله (دور تند)[ 00:06:04 ]
عیب یابی عملی فن 405[ 00:50:20 ]
عیب یابی کدخطای فیدبک فن[ 00:22:40 ]
تجربیات و ایرادات کف تعمیرگاه[ 00:42:31 ]
عیب یابی نشتی هوا با دیاگ[ 00:10:05 ]
فصل نهم : فرآیند روشن شدن خودرو
معرفی چهار مرحله اصلی[ 00:16:24 ]
بررسی تغذیه های ایسیو[ 00:13:18 ]
مرحله صفر : سوییچ بسته[ 00:13:15 ]
مرحله یک : سوییچ باز پله اول ACC[ 00:02:57 ]
مرحله دو : سوییچ باز پله دوم IGN[ 00:50:36 ]
مرحله سه : سوییچ باز پله سوم استارت[ 00:09:06 ]
مرحله آخر : حرکت خودرو[ 00:02:19 ]
فصل دهم : روند استاندارد عیب یابی
روش برخورد اصولی با خودروی معیوب[ 00:59:11 ]
فصل یازدهم : شروع کار با دیاگ
چالش های کار با دیاگ[ 00:33:36 ]
فصل دوازدهم : دانلود ایسیو
مقدمات و مفهوم دانلود ایسیو[ 00:20:54 ]
ایراداتی که با دانلود رفع میشوند[ 00:13:08 ]
ایراداتی که با دانلود اشتباه بوجود می آیند[ 00:24:58 ]
مراحل دانلود اصولی روی خودرو[ 00:07:13 ]
محصولات مرتبط
پکیج های آموزشی مرتبط
تگ ها : ایران خودرو ECU سایپا ایسیو